LOADING

Mijn eerste kennismaking met de internationale Forever energie

by Monique Andersen September 26, 2019

Ik voelde dat ik erheen moest. Ik was net gestart, nog niet in staat geweest om mij te kwalificeren voor een betaald verblijf door Forever. Want dat is één van de ‘incentives’ die je kunt behalen: een betaalde vakantie door het bedrijf. Wie wil dat nou niet? Niet gekwalificeerd zijn en toch daar willen zijn. Waarom? Ik wilde het bedrijf voelen, wilde zien wie de andere Business Owners waren, wie de andere collega’s waren. Wilde in staat zijn de missie van Forever nog beter uit te dragen en uit te stralen. Welk type mensen waren ook zo enthousiast om de kiezen om met dit bedrijf samen te werken? Ik denk dat dat een stuk van je groei is, iets starten dat nog niet bekend is bij veel mensen in Nederland. In veel andere landen is het al heel gewoon om op deze manier te werken. Mensen die 2 of meer banen er op na houden. Deze mensen zijn niet zo sceptisch meer als dat ze in Nederland zijn. Alhoewel ik merk dat het nu aan het veranderen is. Pratend met veel mensen hoor ik meer en meer dat mensen zoekend zijn naar een manier om hun leven zo optimaal te kunnen leven en op zoek zijn naar een wijze welk hun leven ten goede komt.

Forever community

Hoe kan ik op een eenvoudige manier uitleggen waarmee het gevoel van het deel uitmaken van de wereldwijde Forever ‘gemeenschap’ te vergelijken is? Ik vergelijk het vaak met het gaan naar een concert. Allerlei soorten mensen met verschillende achtergronden die fan zijn van een bepaalde artiest / band. Dit is wat zij gemeenschappelijk hebben. Bij elkaar zijn creëert een energie die de mensen een goed gevoel geeft bij elkaar te zijn.

Global Rally

Dit is wat ik ervoer toen ik voor de eerste keer deze Global Rally bijwoonde in Dubai. Stel je voor: 12.500 Forever Business Owners bij elkaar gekomen op dit jaarlijkse evenement dat in verschillende wereldsteden plaatsvindt. Deze keer gebeurde het in Dubai. 12.500 Mensen van over de hele wereld, verschillende achtergronden, verschillende culturen, verschillende religies, jonger, ouder, vrouwen, mannen.

Cultuur, businessmodel & product

Zij hebben aantal dingen gemeenschappelijk:

  • Blij zijn met de kwalitatief hoogwaardige producten die zij zelf gebruiken en vrijblijvend aanbevelen;
  • Blij zijn met een andere manier van werken;
  • Blij zijn met de missie van waar het bedrijf voor staat en de mogelijkheden die het bedrijf Forever Living biedt om een levensstijl te creëren welke het mogelijk maakt om hun levens zo te leven als dat ze zouden willen.

Deze dingen zijn onderdeel van de belangrijke waarden binnen de cultuur van Forever en resulteren in zo’n positieve instelling en energie dat het als een magneet werkt en mensen aantrekt van overal ter wereld. De oprichter Rex Maughan startte dit bedrijf omdat hij te veel mensen zag die vanwege hun gezondheid en/of hun financiële situatie ongelukkig waren. Dat was de reden dat hij koos voor het netwerkmarketing business model en het product Aloë Vera. Een man met een enorme visie: hij creëerde het marketingconcept ruim 40 jaar geleden en het werkt nog steeds en laat nog steeds een groei zien in het aantal Forever Business Owners en omzet.

Dus voelde ik het bedrijf, de sfeer, de collectieve missie? Ja! Het was geweldig om de positieve energie te voelen, het respect onderling van en naar alle landen en culturen, buitenlandse collega’s live te ontmoeten en de successen te vieren van collega’s die doelen hadden behaald door anderen te helpen hun leven in de positieve zin van het woord te veranderen.

Stabiele organisatie in snelgroeiende markt

De Health & Beauty branche waarin Forever actief is, is een snelgroeiende markt. Mensen zijn kritischer in wat voor soort gezondere producten zij gebruiken en verwachten dat bedrijven hun producten op een duurzame manier produceren. Forever doet dat al sinds de start van het bedrijf en er is nog meer dan genoeg ruimte voor mensen die zich aan willen sluiten bij de missie van Forever.

Dus ben je geïnteresseerd en benieuwd of het interessant voor je zou zijn om je aan te sluiten bij deze grote internationale organisatie, welke al meer dan 40 jaar bestaat en succesvol is in meer dan 160 landen wereldwijd: neem dan contact met mij op! Maak een vrijblijvende online afspraak in mijn agenda. (zie Calendly in de menubalk op mijn website www.moniqueandersen.nl)

Ken je mensen in Nederland of buitenland voor wie dit interessant kan zijn? Deze blog staat ook in het Engels op de Engelstalige website: https://www.moniqueandersen.com/2019/09/26/mijn-eerste-kennismaking-met-de-internationale-forever-energie/

Ben je zelf Nederlandstalig en wil je meer weten? Lees verder op deze site en uiteraard ben je ook van harte welkom om contact op te nemen. Ik ga graag met je in gesprek.